DEĞİŞİM & İADE ŞARTLARI

 

  

DEĞİŞİM İŞLEMLERİ:

Modagon.com.tr’yi tıkladınız ve hayaliniz olan ayakkabıyı seçip bir tık’la aldınız. Herhangi bir sebeple ayakkabınızda değişim istediniz. Modagon’da koşulsuz şartsız değişim imkanınız bulunmaktadır.

Değişim işlemini nasıl gerçekleştiririm ?

Siparişinizde birden fazla ürün var ise kısmi olarak veya tamamen değişim yapabilmek için aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde, ürün/ürünlerin değişimini sağlayabilirsiniz.

    -Değişim yapacağınız ürünün, faturasında bulunan “Numara Değişimi”  ya da ‘’Ürün değişimi’’ bölümünü doldurarak, aşağıdaki şartlarda bize ulaştırabilirsiniz

1. Kullanılmamış  (orjinalliği bozulmamış), yeniden satılabilirlik özelliğini yitirmemiş ürünü   

2. Ürünün orjinal kutusunu, 

3. Ürün ile birlikte gönderilen tüm aksesuarları,

4. Ürünün faturasının aslını ( Faturası gönderilmeyen ürünlerin ücret iade & değişim işlemleri gerçekleşmez),

5.Kampanya dahilindeki ürünlerde iade & değişim işlemi gerçekleşemez. (Bknz. Sepette İndirim; 1 Alana 1 Bedava; Outlet ürünleri; Sezon Sonu Kampanyaları vb.)

-Ürününüzü Yurtiçi Kargo ile fatura üzerinde yazılı adrese geri gönderin. 

- Değişim kargonuzu gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden gönderdiğiniz kargo'ya ait gönderi kodunuz talep edilebilir. Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız.

-Ayakkabınız bize geldikten hemen sonra İade ve Değişim birimimiz gerekli incelemeleri yapıp, ürününüzün değişimini gerçekleştirecektir.


-1 kez değişim ya da iade hakkınız olduğunu sakın unutmayın.

 

-Değişimlerinizi stoklarımızdaki tüm ürün ve numara seçenekleri ile gerçekleştirebilirsiniz.

 

-Değişimlerde ürün size ücretsiz olarak gönderilecektir.

-Değişim işlemleriniz için 3(üç) işgünü içinde değişim bildirimi yazılı olarak yapılması gerekmektedir.

- Değişim farklı ürünlerle de değişim yapılabilir, ürün tutarının aynı olması gerekmemektedir, değişim sonucu yeni ürün tutarı hesaplanır ve fark varsa kapıda ödemeli şekilde gönderilir. Değişim ürünlerinin daha uygun fiyatlı olması durumunda ücret farkı Hediye çeki olarak hesabınıza tanımlanır.

 

İADE İŞLEMLERİ:

Hayaliniz olan ayakkabıyı seçip bir tık’la aldınız. Herhangi bir sebeple ayakkabınızın ücret iadesini istediniz. Modagon'da koşulsuz şartsız iade imkanınız bulunmaktadır.

    -İade yapacağınız ürünün, faturasında bulunan ‘’İade’’ bölümünü eksiksiz doldurarak, aşağıdaki şartlarda bize ulaştırabilirsiniz

1. Kullanılmamış  (orjinalliği bozulmamış), yeniden satılabilirlik özelliğini yitirmemiş ürünü   

2. Ürünün orjinal kutusunu, 

3. Ürün ile birlikte gönderilen tüm aksesuarları,

4. Ürünün faturasının aslını ( Faturası gönderilmeyen ürünlerin ücret iade & değişim işlemleri gerçekleşmez),

5.Kampanya dahilindeki ürünlerde iade & değişim işlemi gerçekleşemez. (Bknz. Sepette İndirim; 1 Alana 1 Bedava; Outlet ürünleri; Sezon Sonu Kampanyaları vb.)

-Ürününüzü dilediğiniz kargo ile gönderici ödemeli olarak (müşteri ödemeli) göndermeniz gereklidir. 

 

-İade işlemleriniz için 3(üç) işgünü içinde değişim bildirimi yazılı olarak yapılması gerekmektedir.

 

- İade kargonuzu gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden gönderdiğiniz kargo'ya ait gönderi kodunuz talep edilebilir. Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız.

-Ayakkabınız bize geldikten hemen sonra İade ve Değişim birimimiz gerekli incelemeleri yapıp, ürününüzün değişimini gerçekleştirecektir.


-1 kez değişim ya da iade hakkınız olduğunu sakın unutmayın.

 

İadelerde ürün firmamıza ulaştığında  tahsilat, kargo masrafları, kampanya indirimleri ile varsa  iade işlemi için  havale ya da EFT gönderi masrafları, ücretten düşürülerek hesabınıza kalan miktar tam olarak yatırılır. İadesi kabul edilen ürünlerin para iadesini 10 – 30  iş günü tamamlar.Satışı kapanmış ürünlerde iade ve değişim yapılmaz. Bankanıza bağlı olarak iadenizi kredi kartınızda görmeniz, birkaç gün sürebilir.  Değişim talebinde bulunmuşsanız yeni ürün aynı gün içerisinde kargoya verilir.

İade/Değişim kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

Modagon.com.tr  hatalı ürün gönderimlerinde kargo masraflarını ödemeyi kabul eder. Hatalı ürün siparişinizdeki ürünlerden farklı bedendeki ve kusurlu ürünleri kapsar. Hatalı ürün gönderimlerinde kargo ücreti ödememek için müşteri hizmetlerimizi aramanız ve iade talebinizi oluşturmanız gereklidir. Aksi takdirde iade talebi başlatılmamış hatalı ürünlere ait kargolar kabul edilmez. Beden değişimi, ürün değişimi ve ürün iadelerinde  kargo ücreti müşteri tarafından ödenir. İade talebiyle Modagon.com.tr 'ye gönderdiğiniz ürünleri, siparişiniz ile birlikte gelen faturanın altındaki iade formunu eksiksiz doldurarak, fatura üzerindeki adrese gönderebilirsiniz. 

 

 

Çerez Kullanımı

Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek için kişisel veri politikamız doğrultusunda çerezler kullanıyoruz. Daha Fazla Bilgi